Apleaca urechea la adevarul ascuns in adancul tau!
Adevarata experienta a libertatii este sa ai lucrul cel mai important din lume fara a-l poseda.
Tu esti Iubirea, Pacea si Bucuria!

sâmbătă, 4 iunie 2011

Femeia fenomenala


Femeile frumoase se intreaba
care e al meu secret
Nu-s nici frumoasa,
nu am nici alura unui manechin..
Dar cand sa le raspund incep
Cred ele ca nu le spun tot adevarul.




Secretul meu sta in
Cuprinderea bratelor mele,
In rotunjimea soldurilor mele,
In felul meu de a merge,
In arcuirea buzelor mele.

Sunt Femeie

Fenomenal.
Femeia fenomenala,
Asta sunt.




Cand intru intr-o incapere,
demna si increzatoare in sine
Barbatii se ridica in picioare
sau cad in genunchi;
Roiesc in jurul meu
Ca albinele injurul florilor pline de miere.




Cred ca de vina este
Focul din privirea mea,
Scanteierea imaculata a dintilor mei,
Unduirea soldurilor mele,
Si bucuria din mersul meu.



Sunt Femeie

Fenomenal.
Femeie fenomenala,
Asta sunt.

Barbatii, ei insisi se intreaba
ce anume ii atrage atat de irezistibil...
Incearca atat de tare
dar nu pot prinde
Misterul dinlauntrul meu.




Cand incerc sa le arat
ei spun ca e inexplicabil;
caci secretul meu nu este palpabil,
Sta in
Arcuirea spatelui meu,
In lumina zambetului,
indrazneala sanilor mei
Si gratia felului meu de a fi.




Sunt Femeie

Fenomenal.
Femeia fenomenala,
Asta sunt.

Acum intelegi
De ce ochii mei nu privesc in pamant,
nu strig, nu topai fara rost imprejur,
Nici nu am de ce sa vorbesc tare, pe un ton strident.
Caci de ma vezi trecand
doresc sa te simti mandru ca langa tine sunt.




Secretul meu sta in
Zgomotul tocurilor mele,
Unduirea parului meu,
In palma manii mele,
In atentia cu care te ingrijeste mangierea mea.




Sunt Femeie

Fenomenal.
Femeia fenomenala,
Asta sunt.




Autoare: Maya Angelou, o femeie fenomenala

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu